lördag 24 oktober 2009

Sagostund

Tack Christina för Pixiböckerna!

7 kommentarer:

Linda sa...

Ljuvligt!!

Christina sa...

Ha ha, gud så gulligt!
Alice ser verkligen superintresserad ut!
Brukar ni ha sagostund? ;)

Mian sa...

Christina: oftast brukar nog Jan och Alice ligga på den där dagbädden (i kuvösen hos ma och pa) och vila middag, utan läsning :)

Lelle R sa...

Jag VISSTE att du var en intäl, hm, intellektell, äsch, en tjej med stort hjärta och stort hjärna Alice! Jag vill gärna att du läser ur Christinas pixiebok för mig.

Alice sa...

Lelle R: Åh - är du hemma nu. Jag har saknat dig så.
Jag läser inte så bra (säger lillmatte), men vi kan gärna mysa och titta på de fina bilderna tillsammans - om vi nu får träffas någon gång....
Nospuss!

Lelle R sa...

Christinas bilder framför mig och dig vid min sida, kan inte bli bättre! Skickar deVÅTA pussar till min älskling!

Elisabet. sa...

Hahaha .., sicken underbar bild!1