onsdag 18 november 2009

Angående väderläget...

10 kommentarer:

mossfolk sa...

Exakt som här. Och det är supermysigt när man är inne! (eller ute med rätt kläder)
Fast i förmiddags visade sig faktiskt solen och den blå himlen. Det kändes nästan exotiskt :)

Mira sa...

Tryck på knappen!

Moster Ma sa...

Dagens bloggämne !!!!!
Be till Gud om en pannlampa som en annan bloggare gjort!

Mian sa...

mossfolk: jag tröttnar på att sitta inne!

Mira: jag trycker och trycker och trycker...

Moster ma: högre makter tycks inte bry sig om vare sig vädret eller andra önskningar. Jag har därför slutat att betala årsavgiften...

Miss Upsey Daisy sa...

Jävla väder säger jag då.

Bloggblad sa...

Det var en himla snygg koppling!

Christina sa...

En höjdarbild Mian! Åh vad man vill trycka på STOP!

Mian sa...

Miss Upsey Daisy: säger jag också!

Bloggblad: Tack!

Christina: Tack! Det blev buss inom stan nu ikväll också. SPÖREGN....

Sanna sa...

Idag är det bättre här! Solen har lyst hela dagen och det är en härlig höstkyla i luften! hoppas helgen blir sådan

Mian sa...

Sanna: idag är det lördag och SOL, jag tror nästan inte mina ögon!