fredag 25 mars 2011

Ytterligare ett vårtecken

Skickat från mobilen

6 kommentarer:

mossfolk sa...

VÅR!!! Och solen skiner :)

Äventyret framtiden sa...

Inte riktigt här ännu, men så skönt att bli påmind om att man snart blir mycket lättare på foten:D

Mian sa...

mossfolk: Solen börjar faktiskt värma lite grann. Men på söndag skall det tydligen bli snö igen...

Pettas: Det är verkligen ljuvligt att få byta till lättare skor. Jag har längtat sedan oktober!
Nu skall jag även titta på shortshyllan i garderoben och förbereda mig. Eller skall jag kanske ha en övergångsperiod med 3/4-långa byxor :)

Christina sa...

Luddorna gäller fortfarande, och tyvärr också broddarna...men på måndag har jag och Bi bestämt oss för att gå på hundpromenad utan broddar. En omvälvande händelse som kan sluta hur som helst.

Mian sa...

Christina: jag bar upp mina vinterkängor på vinden i mitten av veckan och nu får jag stå mitt kast.
Jag tänker inte ta ned dem igen!
Men just nu snöar det... blääää...

Christina sa...

Mian: Om det kan vara till någon tröst så snöar det här med :-(

Tidigare idag gick jag nerför backen till Bi - utan broddar, och höll på att stå på huv'et.