måndag 9 juli 2012

Anti-mås(bajs)-vajer




9 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Det funkar bra ser jag? Jag skulle bli glad om dessa vackra fåglar landade hemma hos mig men vi är ju rätt så vana vid skit.

Petra sa...

Fniss vilken sötis,) Inte lätt att veta vart man ska ha benen alltid.

Anonym sa...

Så söta bilder :-) Vajer har jag aldrig sett men stålpiggar använder de mot duvorna i Estockholmo. Ser barbariskt ut men jag är säker på att skrattmåsarna skulle ha mer respekt för dem :-)

Ulrika sa...

Hahaha!! Andra bilden uppifrån säger ju allt. :-D

"Skit på're", liksom.

Ja nog skitar de ner, måsarna, men vackra är de!

Anonym sa...

Ha ha ha! verkar vara bästa kommentaren till dessa roliga bilder.
Irene

mossfolk sa...

Hahaha, vilken totalt misslyckad konstruktion :D

Mian sa...

Alla: jag gillar skrattmåsarnas brist på respekt , riktigt coola fåglar :-)

Bibbi sa...

De skiter fullständigt ju fullständigt i den linan!!
Oj,,, vad mycket fina bilder... här kommer jag att titta mycket och länge!!

Mian sa...

Bibbi: Jajamän, dom bryr sig inte det minsta.
Välkommen till min blogg, hoppas att du hittar mer som kan vara av intresse.