söndag 13 december 2009

Julafton nästan varje dag!

Mamma Lisette, hemkommen från keramikglasering i Striberg, levererade nyss överraskningspresenter.
Av Christina har jag fått en målning av Poppan.

Jag har följt Christinas (och Håkans) hundar via bloggen och det känns som jag blivit snudd på förälskad i både Poppan och Gaia (förlåt Alice...). Ma, som träffat hundarna IRL, kan skriva under på hur härliga de är.

Varmt tack Christina - bilden är underbar!



Från Kesu fick jag Jelly Belly beans. (De jag fick från Pam i somras är slut sedan länge.)
Vilket minne du har Kesu, som kommer ihåg att jag är så förtjust i detta godis.
Tack!
Förpackningen är inte längre obruten...

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh de där vovvarna är vi nog alla lite förälskade i.
Och i Christinas sätt att teckna och illustrera.

Och att få älsklingsgodis är icke att förakta!

mossfolk sa...

Precis så som Lindalotta skriver är det. Christinas illustrationer är underbara, och Gaia och Poppan är vi nog många som känner en särskild sorts... över-nätet-relation till :)

Kesu sa...

Va bra att mamma Lisette inte snaskade i sig godiset själv utan oavkortat lämnade över det till mottagaren! Jag är gärna din hovleverantör om du vill. Kostar ju så gott som inget att skicka dom med post och jag har alltid vägarna förbi The English shop där jag själv går lös.

Tavlan såg jag IRL och smälte precis som du. Jag tror inte Alice-Brallis tar illa upp. Hon betraktar nog Poppan som en i flocken - och vice versa.

Christina sa...

Och jag finner ju Alice precis lika bedårande :)
Är vi hundnördar så är vi ;)

Alice, Lelle R, Lurvig eller spanska pälstjejer...

Mian sa...

Allihop: Jag hoppas jag får träffa Poppan och Gaia framöver.
Tills dess vilar jag ögonen på Poppan-tavlan, vilken kommer att hänga på absolut bästa plats här i min lägenhet!

Kesu: Tack för erbjudandet! När abstinensen blir för stor så kommer jag absolut att skicka bud med dig.

Kesu sa...

Please do!