söndag 25 juli 2010

Ateljé Lisette



6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och jag ler för mig själv ..., det här påminner om när jag sydde byxor till mina småtöser!

Samma mönster till alla byxorna .., men annars precis likadana.

"Det är sånt man får ligga på divan hos terapeut för ...", sa ena dottern smajlande när vi kom att prata om dessa fina (i mina ögon) byxor ..-)

Elisabet. sa...

Den längst uppe: ursnyggt!

Mian sa...

Elisabet: Mamma Lisette är grym på att sy. Snabb är hon också, serietillverkning av tre stycken idag (när det regnade) - nja, hon började iofs sig igår, men hon hinner säkert med ytterligare en innan kvällen är slut :)

Den längst ned är min!
Jag skall ha den med svarta leggings till (när sommaren kommer tillbaka...)

Lisette sa...

Elisabeth, Hahaha! Jag får väl beställa tid hos terapeuten då

Elisabet. sa...

Lisette: fast dottern menade att det var hon och hennes syster som skulle få ligga på divanen .-))))

Lisette sa...

Kanske en dubbeldivan behövs här? :)) för både mor och dotter....