lördag 7 maj 2011

Någon som blir förvånad?

11 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, inte då jag ,-)) Hur mycket grönt finns det egentligen ..?
Och varje gång jag ser nåt sånt, tänker jag på dig.
Och varje gång jag ser nåt rostigt, tänker jag på SoF och varje gång jag ser stickade koftor - Ulrika - ,-)

Vilken underbar header du har! Jättefin bild av dig!

Mian sa...

Elisabet: grönt har blivit jättepoppis nu! Men jag har varit ett snäpp före ;)

Bea sa...

Trevligt med färger och grönt passar väl in här ;)
Ha en fin söndag! /Bea

mossfolk sa...

Nä, inte det minsta. Och jag tänker på dig varje gång jag ser något grönt :)

billan sa...

Förvånad.....inte alls:)

Christina sa...

Nä, inte förvånad över att du har skaffat en grön grill, men väldigt förvånad att det finns gröna grillar!

Äventyret framtiden sa...

Oj, är det en grill!?
Trodde att det var en liten Ufo:).
Vill också ha en likadan.

Mian sa...

Bea: jag gillar den lilla grillen skarpt, men det är bara en liten liten modell, ett miljövänligare alternativ till engångsgrill alltså.

mossfolk, billan och Christina: :)

Christina: det känns som om grönt är lite av en "innefärg" just nu.

Pettas: Ufot är köpt på ICA :)
Jag skulle även vilja ha en grön grill i större storlek (gärna en Weber...) men de är så väldans dyra.

Turtlan sa...

Superdupersnygg!

En sån vill jag ha men eftersom vi grillar oftast när det är båtutflykter så är den lite opraktisk ha med i båten... tyvärr.

Engångsgrillar vägrar jag! Finns det en klubb för höjd skatt på såna så går jag med på stört. Köper en sån bara om det är stor nöd.

Njuter så länge av bilden på Din fina gröna grill.

Christina sa...

Mian: Vilka epigoner - det är bara för att du började...!!!

Mian sa...

Turtlan: lite synd att grillen är så liten. Men jag letar förmodligen vidare efter en prisvärd i större format :)

Christina: nja, nu börjar vi nog komma en bit från sanningen kanske :)