onsdag 9 december 2009

Julaftonskänsla

Jag är inne i ett skov. Först vann jag en värsting-espressobryggare, därefter var det dags att ha lyckan att vinna 3 fina kokböcker på Fröken Dills blogg; böckerna anlände idag.
Jag blev därför inte så värst överraskad när en av mina arbetskamrater idag levererade fyra muggar och en te-kanna som jag vunnit i ett scout-lotteri. Jag köpte fyra st 5-kronorslotter med målet att vinna en fårskinnsfäll, så en smula besviken är jag ju :)

Nu skall jag växla upp och satsa på drömvinsten på Lotto/Joker; 164 miljoner skulle smaka mums.



8 kommentarer:

Cicki sa...

Snacka om att ha tur. Muggarna är jättesnygga. Vi kan väl dela på den höga lottovinsten. Den räcker till flera.....:-)

Mian sa...

Cicki: om jag vinner 164 mille så skall jag fixa en maffig bloggfest!

Moster Ma sa...

Go for it girl! Får jag också komma?

Lisette sa...

Och Ma och Pa? Grattis! Du är värd alla vinster!

Christina sa...

Kan inte du och jag spela ihop på hästar, eller nåt...? ;)

Mian sa...

Moster ma: självklart!

Lisette: Tackar!
Muggarna får nog följa med till torpet tror jag.

Christina: Jättegärna!
Kanske har jag bättre tur med hästspel än Svenska spel. Jan och jag satsade på Lotto lördagen efter att jag vunnit espressobryggaren och då vann vi hela 27 kronor :)

Mira sa...

Hur bär du dig åt??? Jag vinner aldrig!

Kesu sa...

GO, go, go! Nu är du oslagbar!