måndag 18 juli 2011

Snoppning pågår

9 kommentarer:

Bea sa...

Åhh...ett väldigt drygt jobb som inte är precis är världen roligaste.
Läcker bild!
Må gott! /bea

Kesu sa...

Endast Sverige svenska krusbär har. Finfin bild!

Mian sa...

Bea: Håller med, inte är det så kul precis. Men det är klart roligare att vara två om delar på bördan.

Kesu: Denna krusbärssort är av den gammaldags sorten: små och söta. Underbart goda.

SqZ sa...

Vad ska det bli av dessa bär?

Ölandsvindar sa...

Tack för besök hos mig och vilka fina krusbär. Mina, odlade i min torra och sandiga trädgård behöver man nästan förstoringsglas för att kunna se.
Kerstin

reneesfotoblogg sa...

Och jag som gladde mig så när jag läste rubriken.....

Mian sa...

SqZ: Bären åker tills vidare in i frysen, precis som de är.

Ölandsvindar/Kerstin: Våra bär är inte så jättestora heller, men naggande goda.

Renee: men hallå där! inte trodde du väl att... :-)

Elisabet. sa...

Håller med Kesu: UNDERBAR bild!

Mian sa...

Elisabet: bilden blev hyfsat skön, det erkännes :-)